Space Pilot 3000
Сезон 1, серия 1: After an accidental cryogenic freezing, Fry awakens at the dawn of the year 3000. With the help of his two new friends, a degenerate robot named Bender and a beautiful one-eyed alien named Leela, Fry defies his life assignment as a delivery boy. He tracks down his great-great-great-etc. nephew, Professor Farnsworth, who hires the three to work for his intergalactic delivery service. It's a brave new world and Fry is in for the ride of his life.