Space, Time, and a Middle-Aged Man
S1, E4: Sorawo and Toriko hit a rough patch, and Sorawo teams up with Kozakura. Kozakura explains why Toriko is the way she is, and Sorawo reveals new details about her own past. The Otherside will test friendships like never before.