Space Tower
S1, E6: The tallest skyscraper in Spain is under construction! The 700 foot tall Torre del Espacio (Space Tower) is unlike any other tall building. Danny will ascend to dizzying heights to join the crew in a week-long struggle to repair one level of the building.