Spacewalker
S2, E8: In the Midseason Finale, Clarke returns to Camp Jaha with devastating news. Finn struggles with the aftermath of his actions. Abby gathers information from an unlikely source and prepares for a fight. Meanwhile, flashbacks reveal Finn and Raven's relationship on the Ark.