Lost Gold Of The Aztecs Spanish Death Trap
S1, E3: The hunt begins to heat up when the Miners in Nevada use a smoke gun to find another entrance to this dangerous tunnel system. In New Mexico, the Villescas family has to use some crossbow ingenuity to find their way into a sketchy mine. Meanwhile in Utah, the Dillman family break out the excavator to dig up the mysterious marsh, which may have previously revealed an ancient artifact.