Space Ghost: Coast to Coast Spanish Translation
S1, E1: After declaring his fondness for Mexican food, Space Ghost asks diet guru Susan Powter what super powers help 'stop the insanity.' Comedian Kevin Meaney discusses the virtues of wearing tight pants, and the Bee Gees stop by for a short, bizarre visit.