Spank You Later
S2, E5: Multi-dimensional spiritual dominatrix Jewel and innocent Abby's worlds collide in a BDSM sex dungeon where things get physical. Kourbine and native Australian Claire try to juggle their date at the circus as well as each other's hearts.