Spanks Butt, No Spanks
Сезон 2, серия 17: When a raccoon decides to take residency under the Chance’s porch, Virginia and Sabrina work together to try and lure the critter out. Meanwhile, Hope’s misbehavior has become such an issue that Virginia and Burt suggest that it might be time for Jimmy to spank her, since it worked so well for them when he was younger. However, when Burt reveals a secret to Jimmy about his childhood, it answers unsolved mysteries and prompts a new outlook on teamwork and parenting.