Special Master: Part One
S3, E18: Phillip Stroh (recurring guest star BILLY BURKE) returns and is demanding a new deal from DDA Rios (recurring guest star NADINE VELAZQUEZ) in exchange for his cooperation regarding “future murders.” In a race against the clock to prevent the deaths of three women, Major Crimes works to save the victims while decoding the source of Stroh’s information. Recurring guest stars include JON TENNEY, MALCOLM-JAMAL WARNER, BROCK HARRIS, HAMPTON FLUKER, RANSFORD DOHERTY and TUC WATKINS.