Speed & Spyke
S1, E5: Evan Daniels, Ororo Monroe/Storm's nephew, is exihibiting his mutant ability of projecting boned spikes. Despite knowing his powers, Daniels initially refuses to join the X-Men. However, when former basketball teammate Pietro Maximoff (Quicksilver) continually steals money from him (along with getting him in trouble), Evan accepts the offer in an attempt to take his former friend down.