Spelling It Out
Сезон 2, серия 7: Nick gets suspicious and tries to uncover a secret Aubrey is hiding. Nervousness encompasses both Janet and Eddie as they attempt to take their relationship to the next level. Hannah is forced to face teh truth when Ray wants to officially adopt Sam.