Spielberg & Superheroes
S1, E5: A local illusionist brings in a cast iron key that belonged to Harry Houdini and wows Yossi and Cory with some amazing mind reading; a cape made famous by Val Kilmer in his role as Batman; Dom visits the home of a glamorous Israeli socialite.