Spilled Bits
Сезон 1, серия 12: Akane Sawai, a depressed high school girl, stays at home and only interacts with her friend whom she met online. Her concerned teacher, Yoshiki Fukasawa, constantly visits her to try to convince her to return to school. Akane gets irritated by this and decides to send him to Hell.