Spilt Milk
S1, E5: Murtaugh delves deep into the psyche of a former Navy SEAL who’s wanted for criminal activity, and draws parallels between him and his partner, Riggs, who also served in the military. Although Riggs’ connection to the suspect threatens to interfere with the case, it also forces him to open up to Murtaugh.