Spin the Bottle / There's a Sponge in My Soup
Сезон 11, серия 3: Plankton poses as a wish-granting genie in his latest scheme to get the secret formula. Mr. Krabs' new Krabby soup is a hit – until some heat-loving hippies move into the soup vat!