Spinach Soup and Arepas
S1, E6: Samantha Seneviratne demonstrates how to make a surprisingly quick and delicious comfort meal of savory, creamy spinach soup and gooey cheese along with crunchy, tender corn cakes filled with chicken -- perfect for any day of the week.