Spindly, Long and Thin, Just as the Silhouette of a Cat, With Kouhai
Сезон 1, серия 3: Ayako desperately attempts to befriend a stray cat, but the cat seems determined to hate her. Meanwhile, the other club members seem to have no trouble making friends with the cat and even a strange man named Sekiguchi-san.