Spirit Release
시즌 1, 에피소드 3: The spirit of a 6-year-old boy comes to Theresa and won't leave. This spirit is taking a serious emotional toll on Theresa, interfering with her work and her life. To make matters worse she doesn't know how or if she will be able to release this energy.