Spirited Aboob
시즌 1, 에피소드 3: Starving, Chifusa and Kaede work at a maid bar, get fired, and help a man in a contest to appease a landlord. Chifusa wins despite Manyu attacks and impresses the landlord, who becomes infatuated with her.