Spirits In The Mirror
S1, E4: In New Mexico, a 15-year-old boy is constantly being watched by a spirit in his mirror and can't protect himself in his own house. Meanwhile in Pennsylvania, an 11-year-old girl is forced to leave her bedroom because of a dark presence. Mentors Ryan Michaels and Santana Deleon must teach these children take back control of their homes so they can protect themselves...and their families.