Splat!
시즌 6, 에피소드 18: Carrie considers a foreign concept posed by Aleksandr--and watches the life she used to know fly out the window. Meanwhile, Charlotte jumps at a chance to use her maternal instincts; Miranda admits her concerns about Aleksandr; and Samantha catches her maid in a vibrator mix-up.