Splintering Speedsters
S1, E3: Wooden coasters shake, rattle and roll riders like a runaway train. Which coaster will turn their competition into kindling - Ohio's Beast, Tennessee's Thunderhead, Indiana's Voyage, or New Jersey's El Toro?