Split Decisions
S12, E12: Clemente (recurring guest star John Leguizamo) is missing, and Dr. Dubenko (recurring guest star Leland Orser) volunteers to take the dayshift but ends up feeling overwhelmed. Ray is put in a very awkward situation when his young former girlfriend comes into the emergency room with serious abuse-related injuries. With a child in their future, Kovac and Abby venture out for some baby shopping. Meanwhile, Neela receives word that she has been selected for the surgery elective she had been hoping for.