Split It Up
S2, E12: Gary Wilde chooses two dancers to be on a guest spot on Good Morning Chicago – CeCe and Gunther! Rocky tries hard not to be jealous, but finds it very difficult. Tinka, on the other hand, plots to get CeCe out of the show.