Split Second to Live
S1, E7: Mike and Susan Gonzalez move to their dream home in Jacksonville, Florida. Only months later, masked gunmen suddenly storm through their front door. The couple fights back, and in a violent struggle and are shot both cling to life to repel the attackers.