S1, E5: After a seemingly straightforward hostage situation turns out to have deeper international implications, the CIA and FBI find themselves racing against each other to apprehend the same criminal with a dark history. Tom Carter (recurring guest star Michael Gaston) expresses concern about Jane's trustworthiness, causing friction with Mayfair and testing Reade's loyalty to the team. Meeting Weller's family proves overwhelming for Jane as she grapples with her identity.