Spooky Tree; Spinosaurus Super Model
S4, E8: Shiny invites Annie Tyrannosaurus to Pteranodon Terrace for a sleepover, but all she wants to do is investigate the spooky tree that Don says comes alive at night; Don wants Old Spinosaurus to pose for a sculpture.