Spring Cleaning
S3, E3: Larry's favorite Studebaker makes one last pit stop at the Guild, before being shipped off to a new owner. And while Brad troubleshoots an overheating problem on a Ferrari 328 GTS, Dave decides to auction off two decades of car memorabilia.