Spring Cleaning
S3, E17: The 126 respond to emergencies when a man falls into a trash compactor and a frantic mom tries to rescue her kids in a runaway car. Meanwhile, Tommy and Julius grow closer, as two team members disagree on keeping their romance a secret.