시즌 1, 에피소드 21: Brenda tries to convince Andrea to ask Brandon to the spring dance, but Kelly beats her to it. Steve reluctantly takes Donna, who wears an elaborate gown that impedes sitting or dancing. He ignores her, gets drunk, and lashes out at Brandon and Kelly. Kelly admits her crush on Brandon, and they kiss. However, he nixes a relationship because he thinks of her as a sister.