Spring Forward, Fall Back
S1, E19: Police mount a massive search when a toddler disappears from the scene of a traffic accident. Violence follows Sully's encounter with his former priest. Carlos is going to be a father, and Doc is disgusted. Morales and Doc plan their next move.