Spring
시즌 1, 에피소드 13: Arriving at the entrance to New Jerusalem, Hank, Beck, Arron and the Shepherds know it’s now or never to find Rachael and stop "Mother" / Lynch's plan before it's too late. But when the team unlock the doors, what they find is unimaginable. With faith shaken and time running out, can Hank and the team take down Lynch before it’s too late? Or will life as we know it end in an instant? With everything resting on his shoulders, it’s up to Hank Galliston to save the world.