Spring
S3, E1: With Jamal’s life in danger and Abuddin on the verge of plunging into chaos, Barry steps forward as interim president and sets the stage for democratic elections. Daliyah takes a leading role in the nation, bringing her close to Barry. Swept up in the tides of revenge, army leaders overstep their bounds in securing peace. An American General who shares history with Leila arrives in Abuddin.