Springtime
시즌 1, 에피소드 1: After finally making his anticipated college debut, Tada Banri gets lost in the unfamiliar streets of Tokyo. While lost, he encounters Yanagisawa Mitsuo in a similar situation, and they head to campus together when a car stops in front of them and out steps the beautiful Kaga Koko with a bouquet of roses.