Citadel Honey Bunny Spy Game
S1, E3: 1992: Bunny and Honey embark on the agency’s most important mission in Belgrade. Honey makes a shocking discovery. 2000: Bunny narrowly misses Honey and Nadia. Fearing the worst and left with no choice, he and Chacko turn to their old buddy Ludo for help.