Spy in the House
T1, E3: When information from sensitive paperwork for the family business ends up with Cliff Barnes, J.R. accuses his new sister-in-law, Pamela, of leaking Ewing Oil information in front of the entire family. Pamela denies everything but her and Bobby end up leaving the ranch to spend a night in a hotel.