Squab, Squab, Squab, Squab, Squab
S2, E23: When Evelyn learns that Jake spent his entire spring vacation with his other grandparents, she pressures Alan into letting Jake stay with her for a night. Concerned that Evelyn will destroy Jake's life the way she destroyed theirs, Alan and Charlie grudgingly take a resentful Jake to Evelyn's home and quickly flee to Charlie's favorite bar. There, amid a bevy of sexy female volleyball players, Alan easily forgets about his son's miserable circumstance.