Squaring the Circle, Pt. 2
Сезон 18, серия 8: A young woman working for the Doshi property moguls, Amy Greenwood, is found dead in Maksim Bazhanov's apartment. Maksim is discovered to have been in a relationship with Yasmin Doshi. Nikki, Jack and Thomas ingeniously prove that foul play was involved in Amy's death and help the police find the missing Bazhanov.