Squeeze's Day Off / Renaldo's Pretzel Castle
S2, E3: Squeeze's Day Off: When Manny's business temporarily slows down, he and the Tools want to spend their downtime catching up on hobbies. Renaldo's Pretzel Castle: Manny is called to fix the big pretzel on top of "Renaldo's Pretzel Castle."