Squid Pro Quo
S2, E25: Denny once again goes head-to-head with his non-son, Donny, when he shows up in his new role as a Lawyers Without Borders representative. But Alan finds it difficult to support Denny's defense when Denny makes light of the case. Meanwhile, Marlene Stanger, known as "The Squid", is hired at the firm, and immediately attracts Alan and repels Denise.