Sri Lanka: Monsoon Island
S1, E4: Lying like a teardrop in the Indian Ocean, Sri Lanka is an island that defies convention. Poised just six degrees above the equator, it's less than 75,000 km sq in size. But it has enough wildlife to rival a continent.