Sri Lanka
S5, E9: Tony journeys into Sri Lankan cuisine influenced by the Portuguese, Dutch, British, Indian, Arab, Malay and Moor traders. From Colombo, a city perched on the coast, Tony also visits a culinary school built after the tsunami hit the region in 2004.