St. Tropez
S1, E3: Kim Kardashian's best friend and PR maven Jonathan Cheban takes Jacqui on a tour of the most exclusive celebrity hot spots in St. Tropez. While she's there, she scores with a hot polo pro! Then, things get racy when she gets behind the wheel in a luxury super car rally.