St. Vincent's Mental Home
Сезон 1, серия 4: This week, the team travels to Oklahoma City to investigate an evil asylum known as St. Vincent's Mental Home. A history of horror seems to have created a dark energy that is haunting these halls. Now, St. Vincent's sits abandoned waiting for TWC.