Stage 02 - The White Knight Awakens
S1, E2: Lelouch teams up with the terrorist group to take down the army as they destroy Shinjuku Ghetto. But when Suzaku is put in control of the army’s newest Knightmare model, will Lelouch’s plan fall apart? Or can he still move the pieces in his favor?