Stage 06 - The Stolen Mask
S1, E6: Suzaku enrolls in Lelouch’s class at Ashford Academy and is avoided by everyone. While Suzaku struggles to fit in at the school, Lelouch loses his Zero mask to…a cat? Milly turns the cat hunt into a game for the student body, much to Lelouch’s dismay.