S1, E25: With Cornelia at his mercy, Lelouch seeks answers about his mother’s death. Suddenly, C.C. tells him that Nunnally has been kidnapped and that he must leave. Without Zero in the battle, can the Black Knights survive? Or will it all end with Suzaku’s vengeance?