Stand and Unfold Yourself
Сезон 1, серия 1: Following the abrupt death of their older brother and heir to the throne, Prince Liam and Princess Eleanor struggle with their new roles, Queen Helena works to maintain the family's image and King Simon questions the monarchy's future.