Stand Up and Holler
Сезон 4, серия 20: An anonymous confession to the killing of a 16-year-old girl is found in a modern art exhibit. As a result, Rush and the team are forced to enter the complicated, emotional and vicious world of high school cheerleading in order to solve the murder.