Stand Up, Fall Down
Сезон 5, серия 6: Junior hasn't been doing much at home during his gap year, so Dre decides to put him to work as an intern at Stevens & Lido. Junior is astonished to see Dre's co-workers say offensive things and Dre letting it slide. Meanwhile, Bow lets Ruby watch Devante after the nanny quits; and Ruby has a hard time following Bow's rules.